article

jest hazardem na rynku forex w skrill

Zarządzanie według standardów reklamy (ASA) postanowił, że pięć reklam o grach hazardowych naruszają brytyjskie przepisy zakazujące reklamy na dzieci w wieku poniżej 18 lat.Używać nową technologię monitorowania dziecka "avatar", ASA ujawniła 43 ogłoszenia w ciągu dwutygodniowego okresu w 2018 roku, a więc zabroniła pięć z nich.Sprawcami byli ogłoszenia NetEnt (videoslot Vikings), Evoke Gaming (RedBet), Multilotto UK, Platinum Gaming (Unibet) i Skill On Net (PlayOJO).Ogólne wnioski ASA wykazały, że reklama hazardu został złożony dzieci-аватарам w 11 kontrolowanych stronach internetowych, przy czym gniazda Vikings odpowiadał za 10 reklam i 122 z 151 wyświetleń reklamy.Zaangażowane firmy uznali, że złamali wytyczne i ASA stwierdzono, że problemy pojawiły się z powodu "błędów innych firm"."Dyrektor generalny ASA Guy Parker powiedział: "reklama Online jest przedmiotem tych samych rygorystycznych zasad, co i w innych krajach, i ten znacząco nowa możliwość monitorowania zapewnia nasza determinacja, aby mieć większy wpływ w Internecie.- My już myślimy o rozszerzeniu tej pracy, a także o tym, jak inne nowe technologie mogą pomóc nam chronić społeczeństwo."Gambling Insider skontaktował się z NetEnt w celu uzyskania komentarzy i Henrik Фагерлунд, dyrektor NetEnt Malta, powiedział, że firma przestała wszystkie kampanie z zaangażowanych przez dostawcę.Фагерлунд powiedział: "NetEnt uważa odpowiedzialny hazard i ochronę nieletnich sprawą najwyższej wagi i stale dąży do tego, aby nasze gry reklamowany i oferowane tylko pełnoletnim konsumentom."Jest nam przykro, że stało się to w wyniku naszej współpracy z zewnętrznym dostawcą, i po tym incydencie przestaliśmy wszystkie kampanie z tym dostawcą.Jesteśmy w stałym dialogu z CAP i obecnie badamy nasze procesy upewniając się, aby postępować zgodnie z zaleceniami CAP" jest hazardem na rynku forex w skrill.