late-news

przedział czasowy

Dyrektor generalny Sky UK & Ireland Steven van Ройен skrytykował plany Stowarzyszenie zdalnych gier hazardowych (RGA) wprowadzić całkowity zakaz reklamy hazardu podczas imprez sportowych.W zeszłym tygodniu Gambling Insider poinformował, że WGA omawiała – ale jeszcze nie wiem – dobrowolny zakaz reklamy podczas takich wydarzeń jak mecze piłki nożnej.Badania Harris Interactive, wysłana w piątek Gambling Insider, wykazały, że 81% brytyjskiego społeczeństwa zaakceptowali ten zakaz.Jednak Van Ройен uważa, że propozycja RGA odciągnąć uwagę od "niewygodnej prawdy" o tym, że ponad 80% reklamy hazardu dzieje się w Internecie.Pisał w "the Times": "można wybaczyć za to, że myślisz, że to brzmi rozsądnie.Prawda jest taka, że fakty ukazują zupełnie inny obraz."To, co RGA nie mógł się zdecydować, to niewygodna prawda o tym, że ponad 80 procent reklamy hazardu branży przypada na w zasadzie nieuregulowanych online-świat."Jeśli RGA i gier hazardowych firmy poważnie odnoszą się do ochrony wrażliwych graczy, muszą zacząć od przeglądu tego, gdzie spędzają najwięcej pieniędzy, co ma najniższy poziom regulacji i gdzie najwięcej dowodów szkody: online-świat."Biorąc pod uwagę źródło – tv firmę, która straciła dochody z reklam, – Van Ройен czuł potrzebę, by odpowiedzieć na ewentualne oskarżenia o stronniczość.Dodał: "To nie jest opinia nadawcy, który boi się stracić dochody z reklam telewizyjnych; wręcz przeciwnie.- W zeszłym miesiącu możemy dobrowolnie zgodzili się ograniczyć ilość reklam o grach hazardowych jednym reklamowych rolką.I wykorzystujemy naszą technologię AdSmart, aby ludzie mogli blokować reklamy hazardu, jeśli zechcą.W rezultacie, na pewno będzie jakiś wpływ finansowy na Sky, ale zrównoważony i odpowiedzialny ograniczenia reklamy hazardu-to dobra rzecz." przedział czasowy.