popular-news

jaka jest różnica między listwami a automatami

Zarządzanie według standardów reklamy (ASA) w wielkiej Brytanii ogłaszał dzisiaj o wynikach swojego monitorowania MEDIÓW, której celem jest zwalczanie wiekowej reklamy w dziecięcych MEDIÓW.ASA poinformowała, że 4 hazardowych operatora umieszczone 70 różnych reklam zawierających treści stawek, na 8 stronach, głównie używanych młodzieżą.Niezależny regulator wielkiej Brytanii reklamowych we wszystkich MEDIACH spędził czyszczenie stron internetowych i kanałów na YouTube, które mają wielką dziecięcą publiczność w ciągu 3 miesięcy, i doszedłem do wniosku, że operatorzy gier hazardowych naruszają zasady, mające chronić dzieci od hazardu.Pomimo faktu, że wszystkie 70 różnych reklam były winne naruszenia Adware kodeksu, ASA wstrzymała się od nazw operatorów, stwierdzając, że tylko przypadki powtarzających się naruszeń spowodują publiczny wstyd dla firm hazardowych.Wycofując się z obietnicy na temat polityki zero tolerancji reklamowy pies obronny nie będzie podejmować żadnych działań wobec przestępców, ponadto, aby nakazać im oczyścić swój akt jaka jest różnica między listwami a automatami. . "ASA wykorzystuje technologię aktywnego monitorowania reklam online, aby pomóc stworzyć kulturę zero tolerancji do wymagań wiekowych, ukazujące się na stronach internetowych zorientowanych na dzieci.Spodziewamy się, że reklamodawcy i strony, z którymi zawierają umowy, będą korzystać z dostępnych im zaawansowane narzędzia do odpowiedzialnego kierowania reklamy.Jest to tylko jedna część szerszego zestawu inicjatyw, które podejmujemy w celu zapewnienia ochrony dzieci w Internecie, i poinformujemy o naszej dalszej pracy w tej dziedzinie w najbliższych miesiącach"ASA wyjaśniła, że wykorzystuje innowacyjną technologię monitorowania, More Impact Online, aby złagodzić swoją 5-letnią strategię dla lepszej ochrony dzieci przed wiekowej reklamy.Oprócz reklam, związanych z hazardem, strony internetowe i kanały, w których dominują dzieci, również zostały sprawdzone na naruszenie zasad marketingu fast foodów, alkoholu, elektronicznych papierosów, wyrobów tytoniowych, produktów odchudzanie i kontrolę wagi.W komunikacie prasowym brytyjskiego regulatora reklam do MEDIÓW czytamy, że podobne kontrole będą prowadzone na podstawie trzymiesięcznej w ciągu najbliższych 12 miesięcy, aby odebrać przypadki i podjąć działania, kiedy reklama z ograniczeniem wieku serwowane jest do widowni dziecięcej.ASA stanowcza w tym, że recydywiści będą publicznie przekazane i ich nazwiska zostaną przekazane odpowiednim branżowych grup.W maju the media advertising watchdog poinformowała, że liczba reklam telewizyjnych reklam o grach hazardowych, widzieć dziećmi w 2019 roku, wróciło do poziomów obserwowanych w 2018 roku rozwiązywanie problemów z automatami do gier z podwójnym diamentem. . Raport został wydany w ramach stałego zobowiązania monitorowanie skuteczności istniejących ograniczeń w odniesieniu do dzieci, a także zapewnić ochronę młodych i wrażliwych ludzi.Jeden z największych operatorów kasyn i bukmacherów w USA MGM Resorts International, znajduje się na progu zakończenia transakcji, która, jego zdaniem, zmieni zasady gry.MGM chce odkupić Entain Plc, aby w pełni kontrolować wspólnie przewodniczył operatora zakładów sportowych BetMGM, i teraz może zrobić jeszcze jeden zakład.Jeszcze w styczniu MGM Elas Digital, oprogramowanie firmy w блокчейн przestrzeni, zaprezentowała w australijski Senat raport z dokładnym opisem możliwości Bitcoin SV.Ten artykuł został zaprezentowany jako część większej partii z 60 artykułów przedstawicieli branży, w tym криптобиржу Kraken, bankowe i ubezpieczeniowe firmy, regulatory i nawet bank centralny Australii.Элас twierdzi, że W siódmym odcinku "Mieszania" założyciel Transmira Robert Rice ujawnia, jakie korzyści augmented reality wraz z technologią Bitcoin SV może przynieść operatorom kasyn.Rice uznaje znaczenie wysokiej skalowalności BSV.Ponadto, przewiduje on, że augmented reality (AR) może być wykorzystana w przyszłości do kampanii marketingowych, a także na budowanie mostów między stanem Illinois i jego gry terminalami video gaming terminals (VGT), które poinformowały o dochodzie nieco ponad 213 mln dolarów.Jest to ogromny wzrost w porównaniu z ostatnimi dwoma latami, ponieważ przychody o 57% wyższe dochody VGT, uzyskanych w czerwcu 2019 rokuJeden z zaproponowanych A planów pozwól odwiedzającym kasyno palić papierosy na różnych piętrach został przełożony przez Radę Шривпорта.Radny James Флерри niedawno wniósł poprawkę, w której wyraził nadzieję, że goście kasyna będą mogli palić.Poprawka nie ujrzy światła, a to oznacza, że kasyno Шривпорта będą stanowić Dwa odrębne ustawy (S 269/ H 506) w Massachusetts, mających na celu legalizację zakładów sportowych na Beacon Hill, ponieważ komitet dano czas do niedzieli, aby głosować na nich.Dwie ustawy Wysuwają się na głosowanie, i Massachusetts wkrótce może dołączyć do sąsiednich stanów, pozwalając swoim mieszkańcom postawić na sport.Dwa oddzielne konta, Aby najnowsze wiadomości hazardu branży trafiała prosto do skrzynki odbiorczej.Zarządzanie według standardów reklamy zakazał reklamy Ladbrokes w wielkiej Brytanii, ponieważ złamała kodeks regulatora o reklamie hazardu.Zarządzanie według standardów reklamy (ASA) zakazał reklamy zakładów sportowych firmy Ladbrokes, twierdząc, że promuje "społecznie nieodpowiedzialne zachowanie hazardu" kasyno Geant saint michel sur orge katalog. . Reklama, o której mowa przedstawiają dwie odrębne sytuacje z udziałem codziennych graczy Brytyjski Urząd ds. standardów opublikowała swój najnowszy raport o oddziaływaniu reklamy hazardu na dzieci w telewizji w zeszłym tygodniu.Według raportu, podatność dzieci reklamie hazardu zachowała się na niskim poziomie w 2020 roku, osiągając najniższy punkt w ciągu ostatnich 13 lat.ASA Manifestuje raport o oddziaływaniu reklamy hazardu na dzieci w telewizji The Advertising Standards The Advertising Standards Authority wydał dziś orzeczenie dotyczące tekstu reklamy, która pojawiła się na miejscu Podłogi Коулмана.Teksty dotyczą reklam gwarancji zwrotu pieniędzy i sugerują, że hazard może stać się alternatywą dla zatrudnienia, które, zgodnie z ASA, narusza Zasady Kodeksu CAP.ASA opublikowała swoją najnowszą trzymiesięczne ocenę reklamy, która naruszyła ograniczenia wiekowe.Naruszenia ograniczeń wiekowych reklamy spada, mówi ASA Naruszenia ograniczeń wiekowych w wielkiej Brytanii maleje, stwierdził Zarządzanie standardów reklamy (ASA) w nowym raporcie, opublikowanym dziś wcześniej.Reklama we wszystkich kierunkach, nie jest w stanie dotrzeć do osób niepełnoletnich lub dzieci w poprzednim ASA ogłosiła, że poparł skargę na Ladbrokes w sprawie reklam w telewizji, emitowany jeszcze w październiku 2020 roku. Zdaniem adware regulatora, reklama narusza zasady 16.1 i 16.3.1 Kodeksu CAPW konsekwencji ASA ostrzegła operatora.Zarządzanie w reklamie i standardów w regulacyjnym reklamowym organie wielkiej Brytanii przypomina zainteresowanym stronom, że okres konsultacji w zakresie dostarczania dowodów o pudełkach z wydobyciem i innych dyscyplinach w grze zakupów zbliża się do końca 28 stycznia jak szybko zdobyć minionowe sloty hypixel skyblock. . Mniej niż tydzień Urząd ds. standardów (ASA) rozpoczęcie konsultacji w listopadzie 2020 roku, po tym jak pewne obawy, związane z elementami ostatniego raportu Zarządzania w zakresie standardów, wykazały, że liczba ogłoszeń o grach hazardowych, które naruszają zasady reklamy ograniczeń wiekowych, zmniejszyła się w trzecim kwartale.W drugim kwartale stwierdzono około 70 ogłoszeń, które naruszają zasady, podczas gdy w Trzecim kwartale 2020 roku liczba ta zmniejszyła się do zaledwie 5 reklamTylko 5 Ogłoszeń o grach hazardowych Naruszają Zasady wiekowe reklamy Brytyjski reklamowy regulator powiedział operatora gier hazardowych, że reklama nie powinna pojawiać się ponownie w jej obecnej formie, ponieważ prawdopodobnie będzie szczególnie atrakcyjna dla dzieci.W rozporządzeniu, wydanym Systemem ds 4325 casino center drive robinsonville ms 38664. . standardów (ASA) w związku z opłaconą postem na Facebook Gala Spins w sierpniu, mówiło się, że reklama w centrum uwagi W nowym rozporządzeniu Zarządzanie w zakresie standardów popierającego trzech skarg, powołując się na przypadki społecznie nieodpowiedzialne wiadomości o grach hazardowych ze strony Bonusowego baterii.Zarządzanie według standardów reklamy (ASA) podjął decyzję w trzech przypadkach, że regulator nazwał wprowadzające w błąd lub nieodpowiedzialne wiadomości reklamowych.Wszystkie trzy skargi Urząd ds. standardów w wielkiej Brytanii wydane decyzje w sprawie dwóch skarg, które, podobno, zakładali безответственную gier praktykę.ASA zaprezentowała swoje wnioski jak dla reklamy Betfair Casino, jak i dla reklamy Foxy Games.Regulator Chwali Szybkie działania w celu usunięcia "Nieodpowiedzialną" reklamy Zarządzanie standardów reklamy (ASA) – brytyjski pies obronny MEDIA – doszło do wniosku, że reklama Podłogi Коулмана, promująca system gier w ruletkę, dostała się pod ogień ASA, jest uznana za nieuzasadnioną i wprowadzające w błąd.Tipster Paul Coleman powiedział ASA, że reklama wprowadza w błąd Brytyjski reklamowy pies obronny wstrzymał dwie reklamy, uznając je wprowadzające w błąd i nieodpowiedzialni, że jest częścią trwającej walki w kraju z trudnej sytuacji hazardem.W niedawnym raporcie, opublikowanym Systemem standardów reklamy (ASA), niezależnego organu regulacyjnego wielkiej Brytanii w reklamie, mówi się, że docelowy poziom oddziaływania reklamy hazardu na dzieci w 2019 roku wrócił do poziomu, do tych obserwowanych w 2008 roku.Opublikowany raport jest częścią stałego zobowiązania regulatora na monitorowanie skuteczności istniejących ograniczeń w odniesieniu do dzieci, a także