posts

kasyno najbliżej Oak Brook il

Znana postać z kreskówki kiedyś żartował, że klucz do zabijania dwa ptaki jednym kamieniem - "wielka skała, małe ptaki."Niestety, dla firm hazardowych zaangażowanie i odpowiedzialne гемблинг-to nie "małe ptaszki"." W niebie, pełnej dzikiej przyrody, ci dwaj byli swoimi orłami i czaple; innymi słowy, największymi ptakami wokół.Dostawca Playtech, jednak zaproponował dość pragmatyczne podejście do rozwiązania obu problemów za pomocą jednego narzędzia: gamification.To w żadnym wypadku nie jest nowa koncepcja, i nie jest to koncepcja, która stosuje się tylko do gier.A jednak геймификация jako odpowiedzialny narzędzie hazardu - to na pewno, świeże spojrzenie na rzeczy.W zeszłym tygodniu na konferencji prasowej Playtech śniadanie Tony Evans, wiceprezes ds kasyno najbliżej Oak Brook il. strategii produktowej, Kevin Килминстер, szef Live Casino Innovation, James Френдо, dyrektor kasyna, Angus Nisbet, dyrektor Bingo i Peter Марес, dyrektor techniczny Playtech Innovation Labs, mówili o długoterminowej wartości dla klienta, a nie o krótkim podejściu "prania" portfela gracza.Wśród kluczowych pomysłów dostawcy była konieczność zaangażowania graczy w czasie rzeczywistym, szybkie i niezawodne ekosystemu treści i w końcu gamification.Głównymi branżowymi połączeniami były rozporządzenia, technologii i konsumentów wnioski.Wkrótce nacisk Playtech przy użyciu gamification rozwiązania jako zaangażowania i odpowiedzialnego hazardu stał się oczywiste, z kolei, rozwiązując problemy regulacji i wymagań klientów.Dwa ptaki: jeden kamień.Związek między геймификацией i zaangażowaniem była widoczna przez jakiś czas; gracze, w teorii, znajdą więcej korzyści dla rozrywki, rywalizując o odznaczenia, nagrody i poczucie spełnienia.Jest jakaś nowość, jednak w rozdaniu nagród, powiedzmy, za godzinę do gry w sloty i zatrzyma się, jeśli straty gracza przekracza określoną kwotę.Gwarantowane czy to zadziała?Oczywiście, że nie – co to jest?Jak przyznał sam Evans, jeśli gracz nie jest zainteresowany w niepieniężnego wynagradzaniu, геймификация nie będzie miało żadnego efektu.Ale to właśnie tutaj społeczny element powinien być przywrócony.Геймификация sama w sobie – to jedno, ale jeśli drzewo spada w pustym lesie, czy ktoś może to usłyszeć?Z pomocą mediów narzędzi, takich jak czat i liderów, konkurencyjny gracz – bo jak rozrywka, gry – to wszystko o konkurencji-będzie miał o wiele więcej powodów, dla osiągnięcia swoich celów.Килминстер i Nisbet dali wspaniałe przykłady tego, jak skuteczne może być interakcje społeczne wewnątrz grupy.Oni opowiedzieli historię bingo-sali, заполняющегося na długo przed rozpoczęciem gry, tylko przez graczy, болтающих i nadal w tie siebie.Socjalizacja sama w sobie może być silnym wojownikiem przeciwko problemowych hazardu.Wszyscy widzieliśmy, kiedy Fun Stops zatrzymuje reklamy, советующую gracze nie ignorować przyjaciół w pogoni za innym depozytem.W ten sposób, z dodatkiem społecznych aspektów геймификация naprawdę może stać się potężną bronią w odpowiedzialnym gry arsenale Playtech dla wszystkich branż; to samo odnosi się i do reszty branży.Jednak jedynym która pozostaje kwestią jest szybkość podejmowania operatorami.Zdanie, powtarzające się z dużą częstotliwością Evans i firmą, polegała na tym, że Playtech "daje operatorom wszystkie narzędzia, które są im potrzebne." Nacisk dostawcy na to, aby dać klientowi zabawne doświadczenie, a nie widzieć w nich doić kasę, w każdym calu niesamowite: to i bardziej odpowiedzialnie, i bardziej opłacalne w dłuższej perspektywie.Ale czy operatorzy masowo przyjąć podobne podejście?Czy oni naprawdę komunikować się z graczami, aby znaleźć równowagę między максимизацией zysków i максимизацией własnego doświadczenia?Odważyłby się czy operatorzy wyjść poza wieloletnią strategię stosowania dodatkowych metod akwizycji i retencji?Jeśli mówimy w kategoriach gamification, to piłka jest teraz po ich stronie. biały dąb kasyno deer river.