game-news

hipodrom kasyno piętro bar londyn

Justin Park, dyrektor generalny analitycznego dostawcy daily fantasy sports (DFS) RotoQL, mówi wyłącznie z Gambling Insider o regulowanej branży zakładów sportowych w stanach ZJEDNOCZONYCH i o tym, jak platformy DFS wyszli na nowy rynek.Twój poprzedni doświadczenie obejmuje pracę w charakterze generalnego dyrektora Vidaao na zupełnie innym rynku.Jakie wiedzę привносите w branży gier z usług profesjonalnego montażu filmów?Powodem, dla którego znalazłem się w przestrzeń gry, była dość przypadkowa.Jeden z moich najlepszych przyjaciół ze studiów był codziennym graczem w fantasy numer jeden na świecie w 2015 i 2016 roku, tak jak to się wszystko stało.Miał bardzo silny ślad w portalach społecznościowych, a także, że bardzo dobrze znał to miejsce.Właśnie sprzedałem swoją działalność kilka lat temu, i to było oczywiste, że to była świetna okazja, aby korzystać z obu jego jakości.To, że jestem привношу w ten biznes, to wspólna doświadczenie w pracy w budowlanych firmach technologicznych, a ja przychodzę z bardzo świeżym spojrzeniem.Nie jestem wielkim fanem sportu, nie miłośnik fantasy i nie gracz, i myślę, że to zaleta.Jeden z moich założycieli, w rzeczywistości, jest docelowym klientem; bardzo zapalonym graczem w fantasy i sportowy беттор.Z punktu widzenia produktu mamy głos klienta, ale osobiście nie jestem taka osoba.Tak, to naprawdę była kombinacja umiejętności od ciebie i twojego najlepszego przyjaciela, który prowadził biznes w ruch?Tak, właśnie tak, i mój współzałożyciel, Frank, ma duże doświadczenie w grach.Założył plac zabaw dla dzieci spółkę pod nazwą Vantage.com i oni масштабировались około 30 milionów dzieci na platformie.W istocie, był to świat wirtualny, a on sprzedał ten biznes firmy Nexon w Japonii.Stamtąd był w Zynga, tak, że ma dość silne doświadczenie gry w B2C, i przynosi to doświadczenie.Kiedy rozpoczął RotoQL, z jaką konkurencją masz do czynienia na rynku?Wyszliśmy na rynek pod koniec 2015 lub na początku 2016 roku, i w czasie, gdy doszło do systemu plików DFS analytics, tam było dość dużo ludzi.Dwoma innymi głównymi graczami byli FantasyLabs i Fantasy Cruncher, ale wtedy było także wiele innych mniejszych witryn, które pojawiają się tu i tam.W ciągu ostatnich kilku lat prawie wszystkie zamknięte drzwi lub zostały zakupione.FantasyLabs została przejęta przez Чернина, a my żyjemy.Jak trudne było to zrobić, gdy kilka lat temu stany zjednoczone STANY zjednoczone zaczęły wydawać rozkazy o zawieszeniu broni Фандуэлю i Драфткингсу?Jak udało ci się obejść?To było zdecydowanie przerażające, ale szczęście w nieszczęściu, jeśli będziemy trzymać głowę pochyloną i nadal budować swój biznes, w przypadku, gdy prokurator Generalny Nowego Jorku ponownie pozwoli codzienne fantazji, wtedy znajdziemy się w idealnym położeniu.W rzeczywistości, tak i się stało.W ciągu tego czasu nie było nowych uczestników, więc faktycznie to było zamrożenie rynku, szczególnie z punktu widzenia inwestycji i dostępu do kapitału.To był przypadek; możemy również pójść na to.Czy uważasz, że rozkaz o zawieszeniu działalności ograniczali udział innych firm i ich pragnienie, aby wejść na rynek?Tak, oczywiście.Zakłady sportowe w USA, w dużej mierze, urodzili się z wysiłków, które zostały dołączone w świecie DFS, i w tym czasie było wiele niepewności normatywnej.Myślę, że było wiele utalentowanych i inteligentnych ludzi, którzy zajęli się tym biznesem, ale potem dwa razy pomyśleli.Byliśmy w pewnym sensie produktem ubocznym udanych odbić, gdy sprawa dotyczyła zasad i prawodawców.Czy w ogóle działa jako partnera?My tego nie robimy, ale to na pewno wizję przyszłości firmy, bo zdobyliśmy bazy użytkowników.Mamy trzech różnych linii produktowych: RotoQL dla systemu plików DFS, SquadQL dla sezonowych fantasy, sportu i BetQL dla zakładów sportowych.Zebraliśmy bazę użytkowników z ponad 450 000 zarejestrowanych użytkowników na całym terytorium USA.W New Jersey u nas około 12 000 13 000 aktywnych użytkowników miesięcznie i dziesiątki tysięcy zarejestrowanych.Jeszcze nie zaczęliśmy to robić (działając jako partnera), ale mamy naprawdę dobra okazja, aby zachęcić graczy do sportowym książek, bo to naprawdę wysokiej jakości lidy.To ludzie, którzy bardzo pasjonuje sportowych fanów, którzy chcą wykorzystać dane, aby stać się bardziej konkurencyjne.GI: co sprawia, Że RotoQL znakomitym narzędziem dla graczy?Cóż, po pierwsze, jesteśmy bardzo mobilni-pierwszy biznes.Wszystkie nasze aplikacje mobilne zbudowane na początku, więc doświadczenie jest optymalizowany wokół telefonu doświadczenia, które na tym rynku jest w rzeczywistości przewagi konkurencyjnej.Większość firm nawet nie ma aplikacji mobilnej, a jeśli istnieje, to jest to, z reguły, po prostu mobilna strony-otoczka.Po drugie, mamy pozycję siebie jako jedyny sklep.Wiele osób gra w DFS, a także zakłady sportowe, grają w sezonie, a także zakłady sportowe.Być źródłem całej ich informacji, na pewno było dobre dla nas.Same aplikacje mobilne (RotoQL, SquadQL i BetQL) są bardzo podobne, i gdy jesteś w jednym i przejdź do drugiego, wydaje ci się, że już wcześniej nie było.To był kolejny wielki plus dla nas.Biorąc pod uwagę, że zakłady sportowe są regulowane w stanach ZJEDNOCZONYCH, jaka jest przyszłość systemu plików DFS?Gdy patrzysz na wyobraźnię, codzienne wyobraźnię i zakłady, ludzie dostają trzy rodzaje użyteczności.Po pierwsze-to ogólnospołeczna interakcja z przyjaciółmi, drugie-przyjemność z oglądania danych i pracy analitycznej, a trzecie - możliwość zarabiania pieniędzy.Jeśli spojrzeć na DFS, to analytical zarządzany produkt, i można również uzyskać możliwość zarabiać pieniądze.Ty porównujesz to z sezonowych fantazją, gdzie ona jest bardzo społeczna.Grasz z przyjaciółmi.On również аналитичен, ale w rzeczywistości nie ma nic do zarabiania pieniędzy, podczas gdy zakłady sportowe nie są społecznymi i, w przeważającej części, nie jest zbyt inteligentnymi, choć staramy się to zmienić.Istnieje również możliwość, aby zarobić pieniądze.Motywy nieco inne.Myślę, że z DFS będzie główna grupa klientów, którzy naprawdę cieszyć się ten proces tworzenia linii, i one pozostaną.Bardziej przypadkowych ludzi, prawdopodobnie przejdą na zakłady sportowe, kiedy to będzie legalne w ich stanie.Czy był to naturalny krok na rynek zakładów sportowych, czy to było trochę naciągane?Zaczęliśmy tworzyć produkt BetQL latem ubiegłego roku i już duże postępy.W zeszłym miesiącu mieliśmy około 80 000 aktywnych użytkowników, i miesięczny dochód od rekrutacji już będzie blisko sześciocyfrowy, powstaje liczb, w ciągu zaledwie kilku miesięcy zarabiania.Wielu z naszych klientów obecnie grają na morzu sportowych książkach, tak, że rynek już istnieje.I tak planowaliśmy zrobić ten krok; anulowanie PASPA (Ustawy o ochronie profesjonalnych i amatorskich sportów) była czystym szczęściem.Jak zwracasz się do тысячелетнему rynku?Gdy patrzysz na produkty konsumenckie sportowych danych, są one historycznie były internetowych baz, bardzo niewygodne i zapewniały straszne doświadczenie użytkownika.Dlatego dla миллениалов, przyzwyczajonych do pewnej estetyki projektu, na przykład, do użycia Uber lub Instagram, istnieje pewien poziom, którego oczekują.Dla nas, chodzi o ślubie współczesnego, nowoczesnego doświadczenia użytkownika i projektowania w formacie na telefon komórkowy z potencją danych.Się spodziewać, że ta sytuacja demograficzna mocno zmieni się w przyszłości?Nie do końca.Myślę, że duży przejście położono na telefon komórkowy-pierwszy dla publiczności, i to po prostu będzie kontynuowany.Jakie są przyszłe cele dla RotoQL?Nasza wizja polega na tym, aby zbudować nasz kierunek zakładów sportowych, nie tylko za pomocą naszego informacyjnej produktu, ale i z pomocą forum, społeczności i redakcji treści.Chcemy być miejscem, gdzie gracze, niezależnie od tego, czy jesteś początkujący lub doświadczony, zwracają się po informacje. hipodrom kasyno piętro bar londyn.